دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس
پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ق.ظ

چیزی نگو (اشعار حامد تاریکی)




چیزی نگو


به غروبی که به روزگار من خدشه زده ، چیزی نگو


این تویی که پابه پای این غروب نیومده ، چیزی نگو


داره با فکر محال بودنت ، بودن من دق میکنه


تو که نیستی پیش من ، گلایه میکنی؟ بده ، چیزی نگو


تو که شب تا به سحر ستاره نشمردی بفهمی حالمو


گفتی طاقت میاری ، درکت ازم همین قده ، چیزی نگو


من هنوز به شعله هایی که برام ساختی نگفتم تب و سوز


دل من دوست داره تن به بی وفاییات نده ، چیزی نگو


به همون جاده که توش پاتو نمیذاری میخوام خیره بشم


یادبگیر! ، جامو گرفتنو دلم جا نزده ! ، چیزی نگو


حامد(تاریکی)



نوشته شده توسط ساحل mk
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس

دنیای احساس(omid mirzaei)

خوش آمدید

بایگانی
نویسندگان
پیوندها

چیزی نگو (اشعار حامد تاریکی)

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ق.ظ




چیزی نگو


به غروبی که به روزگار من خدشه زده ، چیزی نگو


این تویی که پابه پای این غروب نیومده ، چیزی نگو


داره با فکر محال بودنت ، بودن من دق میکنه


تو که نیستی پیش من ، گلایه میکنی؟ بده ، چیزی نگو


تو که شب تا به سحر ستاره نشمردی بفهمی حالمو


گفتی طاقت میاری ، درکت ازم همین قده ، چیزی نگو


من هنوز به شعله هایی که برام ساختی نگفتم تب و سوز


دل من دوست داره تن به بی وفاییات نده ، چیزی نگو


به همون جاده که توش پاتو نمیذاری میخوام خیره بشم


یادبگیر! ، جامو گرفتنو دلم جا نزده ! ، چیزی نگو


حامد(تاریکی)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
ساحل mk

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی