دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس
سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ق.ظ

پوستر


» دور دستا دوریاتو باز آورده به روم «

» بادی اومد رفت بر باد جدایی آرزوم «

» هرکجا تنهاترم میرم ازت یادی کنم «

» شاید از تنهاییام احساس آزادی کنم «

» اومدم با گریه مهمونی بگیرم این غروب «

» یا تو برگردی بیای یا من بمیرم این غروب «

» راهیه این جاده ها شد قلب من تنها که موند «

» بلکه چشمای به راهم راهتو سمتم کشوند «


 شعر : تاریکی(حامد)

طراح : نفرین(کیا)




نوشته شده توسط ساحل mk
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس

دنیای احساس(omid mirzaei)

خوش آمدید

بایگانی
نویسندگان
پیوندها

پوستر

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ق.ظ


» دور دستا دوریاتو باز آورده به روم «

» بادی اومد رفت بر باد جدایی آرزوم «

» هرکجا تنهاترم میرم ازت یادی کنم «

» شاید از تنهاییام احساس آزادی کنم «

» اومدم با گریه مهمونی بگیرم این غروب «

» یا تو برگردی بیای یا من بمیرم این غروب «

» راهیه این جاده ها شد قلب من تنها که موند «

» بلکه چشمای به راهم راهتو سمتم کشوند «


 شعر : تاریکی(حامد)

طراح : نفرین(کیا)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
ساحل mk

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی