دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس
جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

سلااااام ، چه عکسی شده هااا


سلااااام ، چه عکسی شده هااا ⚽️🌹

شب جمعه بخیر
🌹✌️😊

اول اینکه : براى دیدن فیلم ها و صدا ها و متن هاى خصوصى تر من میتونید

تلگرامتون رو آپدیت کنید

 و به کانال من بیاین که بالاى

پیج آدرسش هست

دوم اینکه : امشب میخوام نظرتون رو در مورد ترانه ، صدا ، آهنگسازیم بدونم

پس بحث و انتقاد و تشویق آزاد
😉

سوم اینکه : دوستتون دارم و این عکسم خوزه مورینیو نیست !

 منم در غالب تیپ یک مربّى با نگاه به دور دست
⚽️

چهار اینکه لینک تلگرامو از بالای پیجم کپی کنید و توی گروه ها و دوستاتون به اشتراک بذارید،

در هفته آینده یه سورپرایز خوب توی

تلگرام براتون دارم !!
❤️💓💓💓

عکس اچ دی هست و کمی طول میکشه ولی لود میشه



نوشته شده توسط ساحل mk
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس

دنیای احساس(omid mirzaei)

خوش آمدید

بایگانی
نویسندگان
پیوندها

سلااااام ، چه عکسی شده هااا

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ


سلااااام ، چه عکسی شده هااا ⚽️🌹

شب جمعه بخیر
🌹✌️😊

اول اینکه : براى دیدن فیلم ها و صدا ها و متن هاى خصوصى تر من میتونید

تلگرامتون رو آپدیت کنید

 و به کانال من بیاین که بالاى

پیج آدرسش هست

دوم اینکه : امشب میخوام نظرتون رو در مورد ترانه ، صدا ، آهنگسازیم بدونم

پس بحث و انتقاد و تشویق آزاد
😉

سوم اینکه : دوستتون دارم و این عکسم خوزه مورینیو نیست !

 منم در غالب تیپ یک مربّى با نگاه به دور دست
⚽️

چهار اینکه لینک تلگرامو از بالای پیجم کپی کنید و توی گروه ها و دوستاتون به اشتراک بذارید،

در هفته آینده یه سورپرایز خوب توی

تلگرام براتون دارم !!
❤️💓💓💓

عکس اچ دی هست و کمی طول میکشه ولی لود میشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
ساحل mk

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی