دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس
يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ

من و تنهاییام(اشعار تاریکی)



تصور کن که دنیات داره میره

بگی برگرد، بگه شاید!،چه سخته!

تو ترکم میکنی من طبق معمول

فقط درکت کنم  باید،چه سخته!

به هر امید واهی دل خوشم کن

که باور کردنت هم عادتم شد

شاید اشکام عذابم میده اما

من از بس گریه کردم،عادتم شد

من و تنهاییام با هم که باشیم

نمیدونی چه سخته بی تو بودن

تو آتیشم زدی با حرف رفتن

که کل آرزوهام بی تو دودن

نگاه کن توی چشمام آخرین بار

ببینم حرفشو میفهمی یا نه

ببین اشکامو بعد از من جداشو

بفهمم واقعا بی رحمی یا نه

نگاهم کن تو چشمام التماسه

چرا باید چشات هیچی نبینه؟

به عشق این که داشتیم خاطراتی

یه قطره اشک رو گونت نشینه؟

خداحافظ نگفتم من عزیزم

یه کم صبر کن هنوزم بی قرارم

برو تصمیم من بعد از تو اینه

که هرکی عاشقم شد جا بذارم!

من و تنهاییام با هم که باشیم

نمیدونی چه سخته بی تو بودن

تو آتیشم زدی با حرف رفتن

که کل آرزوهام بی تو دودن

نگاه کن توی چشمام آخرین بار

ببینم حرفشو میفهمی یا نه

ببین اشکامو بعد از من جداشو

بفهمم واقعا بی رحمی یا نه


تاریکی(حامد)



نوشته شده توسط ساحل mk
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس

دنیای احساس(omid mirzaei)

خوش آمدید

بایگانی
نویسندگان
پیوندها

من و تنهاییام(اشعار تاریکی)

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ق.ظ


تصور کن که دنیات داره میره

بگی برگرد، بگه شاید!،چه سخته!

تو ترکم میکنی من طبق معمول

فقط درکت کنم  باید،چه سخته!

به هر امید واهی دل خوشم کن

که باور کردنت هم عادتم شد

شاید اشکام عذابم میده اما

من از بس گریه کردم،عادتم شد

من و تنهاییام با هم که باشیم

نمیدونی چه سخته بی تو بودن

تو آتیشم زدی با حرف رفتن

که کل آرزوهام بی تو دودن

نگاه کن توی چشمام آخرین بار

ببینم حرفشو میفهمی یا نه

ببین اشکامو بعد از من جداشو

بفهمم واقعا بی رحمی یا نه

نگاهم کن تو چشمام التماسه

چرا باید چشات هیچی نبینه؟

به عشق این که داشتیم خاطراتی

یه قطره اشک رو گونت نشینه؟

خداحافظ نگفتم من عزیزم

یه کم صبر کن هنوزم بی قرارم

برو تصمیم من بعد از تو اینه

که هرکی عاشقم شد جا بذارم!

من و تنهاییام با هم که باشیم

نمیدونی چه سخته بی تو بودن

تو آتیشم زدی با حرف رفتن

که کل آرزوهام بی تو دودن

نگاه کن توی چشمام آخرین بار

ببینم حرفشو میفهمی یا نه

ببین اشکامو بعد از من جداشو

بفهمم واقعا بی رحمی یا نه


تاریکی(حامد)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
ساحل mk

نظرات  (۱)

۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۲:۳۴ عزیز الله شهباز نسب
لایک.
همینطوره.
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی