دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس
يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ق.ظ

متن آلبوم دارم میرم




دارم میرم




میرم حالا که تو دنیاتو ساختی ولی پیشت بودم هربار که باختی


دیگه بعد از تو از این خونه سیرم حلالم کن دارم با گریه میرم


دارم میرم بخند واسم نمیبینم تورو دیگه


میباره اشک من نم نم دارم میرم



واست هرکار میکردم دوست نداشتی


میخواستم جون بدم واست نذاشتی


اگه میخواستی میشد جون بگیرم


حلالم کن دارم با گریه میرم


دارم میرم نگاهم کن آخه این آخرین باره


دلم تنگ میشه میدونم دارم میرم


ببخش زوری پیشت موندم دیگه خودخواهیه باشم


از اینکه بودی ممنونم دارم میرم




______♫ ♬♪♩♭♪_____





ببخش




یادته وقتی بدرقم میکردی


گفتی قول بده بهم زود برمیگردی


میدونستم دلت از جدایی سیره


قربونت برم که زود گریت میگیره



توی آغوشم میلرزید شونه هامون


خیس گریه شد چشای هردوتامون


دادمت دست خدا همون خدایی


که تو تقدریم نوشته بود جدایی



ببخش اگر که بی خبرتنهات گذاشتم


تو قلب مهربون تو جدایی کاشتم


قسم بخور که بعد من دلت نگیره


ببخش ک چاره ای جز این نداشتم



گریه نکن عشقم بدون قسمت همینه


به آرزوهات میرسی دلخوشیم اینه


اونطور منو نگا نکن واست بمیرم


گریه نکن دارم آتیش میگیرم



تو که نیستی ببینی دنیام چه سرده


چه غریبونه دلم هواتو کرده


چجوری دارم تو تنهایی میمیرم


خیلی بیتابم بهونتو میگیرم



دیگه جونم از همه به لب رسیده


کل خاطرات من بوی تو میده


قسمت این بود گرچه عاشقیم دوتامون


تورو میسپرم به دستای خدامون



ببخش اگر که بی خبرتنهات گذاشتم


تو قلب مهربون تو جدایی کاشتم


قسم بخور که بعد من دلت نگیره


ببخش که چاره ای جز این نداشتم



گریه نکن عشقم بدون قسمت همینه


به آرزوهات میرسی دلخوشیم اینه


اونطور منو نگا نکن واست بمیرم


گریه نکن دارم آتیش میگیرم




______♫ ♬♪♩♭♪_____




دلشکسته





یه دل شکسته بودی بی پر و بال دعا کردم که زود تر پر بگیری


خودم بال و پرت دادم تا این که دیدم تنها پریدی داری میری



میدونم برمیگردی سمت من باز وقتی حس میکنی تنها ترینی


برو فکر خودت باش چون بعیده نشونی از منه عاشق ببینی


حالا تنها نشستم تا ببینم ته این قصمون آخر چی میشه


انقد خوابای بد دیدم که دیگه داره کابوس هام تکراری میشه



تموم لحظه هامو با تو بودم تو هم جز من کسیرو دوست نداشتی


بهت عاشق شدن رو یاد دادم ولی عاشق شدی تنهام گذاشتی



میدونم برمیگردی سمت من بازوقتی حس میکنی تنها ترینی


برو فکر خودت باش چون بعیده نشونی از منه عاشق ببینی


تو تاریکی یه عمر تنهات نذاشتم توی پس کوچه های ناامیدی


تا یکروز روشنی اومد سراغت منو تنها گذاشتی پر کشیدی





______♫ ♬♪♩♭♪_____




لجبازی






دلم تنگ شد برات بس کن چه قد دعوا و لجبازی


من آروم بودم اون روزا داری از من چی میسازی



یه فکری واسه درمونه منه تنها و بی کس کن


من آروم بودم اون روزا دارم داغون میشم بس کن


چیکار کردی با قلبامون که بیتابی و من خسته


محبت کن بهم عشقم دارم دق میکنم بسه



چی میسازی از اون مردی که بود محجوب و با احساس


به جای سفره ای از عشق همش تو خونمون دعواس


دلم تنگ شدبرات بس کن مگه قلب تو از سنگه؟


این آدمرو نمیشناسم دلم واسه خودت تنگه



نجنگ با من قبول دارم همین حالا تو پیروزی


چطور باور کنم امروز تو اون انسان دیروزی


چیکار کردی با قلبامون که بیتابی و من خسته


محبت کن بهم عشقم دارم دق میکنم بسه




یه فکری واسه درمونه منه تنها و بی کس کن


من آروم بودم اون روزا دارم داغون میشم ...



دلم تنگ شد برات بس کن مگه قلب تو از سنگه


این آدمرو نمیشناسم دلم واسه خودت تنگه




______♫ ♬♪♩♭♪_____



عادت




از وقت رفتنت گلم چند وقته داره میگذره

میگفتی عادت میکنم هر لحظه حالم بدتره

این خاطرات لعنتی میپاشه رو قلبم اسید

خیلی سواله تو دلم به آرزوهام کی رسید


با کی تو این روزا گلم گلایه از من میکنی

تو لحظه های بی کسیت یاد من اصلا میکنی؟


گاهی لباساییرو که دوست داشتیو تن میکنم

هرشب به یادت تا سحر هی شمع روشن میکنم

عکساو یادگاریات این روزا تسکینم شده

خندیدن زوری گلم این روزا تمرینم شده


عادت نکردم من هنوز توخاطرت پر میزنم

وقتی میام به خونمون گاهی هنوز در میزنم


لیوان و بشقابت هنوز رو سفرمون بیتابته

نون و نمک هامون هنوز من مطمئنم یادته


وقتی که دلتنگم تورو پیشم تصور میکنم

با اشک هام تا قبل صبح لیوانتو پر میکنم


سرمیکشم اشکم رو تا تلخی این روزا بره

باز امشبم رفت و دلم واسه شکستن حاظره


جاپای تو این جا هنوز رو تارو پود قالیه

به جون جفتمون قسم جات خیلی این جا خالیه

امشب ازت میخوام خدا فکرم بیفته تو سرش

اون عشق رویایی ما این باشه باید آخرش

میرم از این خونه شاید این جا اضافی تر منم

گاهی ولی یواشکی حتما بهت سر میزنم

این آخرین نامس گلم مواظب خودت بمون

رفتم ولی سپردمت دست خدای مهربون



______♫ ♬♪♩♭♪_____



بارون



رفتی و گفتی خدانگهدار

بت گفتم میری شالتو بردار

شاید سردت شد هوا داغونه

کاشکی اسممرو یادت بمونه


رفتی و حسی مثل دلشوره

بم میگفت قلبت از دلم دوره

خنده هات میگفت دیگه آزادی

گریه میکردم دست تکون دادی


وقتی میرفتی آسمون تر شد

بارون بارید و حالم بد تر شد

رفتی و من تو اوج دلسردی

هی دعا کردم کاشکی برگردی


یادته روزی که همو دیدیم

بارون بارید و کلی خندیدیم

چه قد راه رفتیم تو هوایی سرد

نم نم بارون خیسمون میکرد


زیر اون بارون چشمتو بستی

گفتی همراهم تا تهش هستی

گفتی میمونی تو غم و سختی

یادته آره؟پس چرا رفتی؟


بینشون از تو اما میگردم

کل این شهرو زیرو رو کردم

بادو بارون زد کلی غم اومد

دیگه از بارون من بدم اومد


وقتی میرفتی آسمون تر شد

بارون بارید و حالم بدتر شد

حالم بد تر شد




______♫ ♬♪♩♭♪_____



بچگی




من بزرگ شدم نمیشناسی منو شایدم منو یادته هنوز

منم اون همبازیه بچگیات که باهم بازی میکردیم شب و روز

وقتی با هم میدوویدیم تو کوچه خیلی دوست داشتم تو تند تر بدویی

که واسه خنده اوردن رو لبات بتونم بگم برندمون تویی


میدونستم تو کجا قایم میشی اما خب میباختم و عالمی داشت

من به جات چشم میذاشتم آخه شبا چشمام از دوری تو چشم نمیذاشت


غوروبا که بازیمون تموم میشد گریه میشد سهم من فقط همین

تو خونه میپرسیدن ازم چته میگفتم هیچی نیست خوردم زمین

باز به شوق این که فردا پیشمی میشمردم همه لحظه لحظشو

راضی بودم حتی وقتی پیشمی چشم بذارمو بگم قایم بشو


اما خب حالا کجا قایم شدی همبازیت به غیره من مگه کی بود

دیگه طاقت ندارم چشم بذارم آخه آستینای من خیس میشه زود

انقدر چشم گذاشتم رو این دیوار داره گوشه ی آجر ها میپره

اگه بر نگردی مطمئن میشم قلب تو از این دیوارا سنگ تره


دیگه بازی بسه من خسته شدم کاش بدونی تو دلم چه دردیه

دیگه گم شدم تو دنیای خودم اگه پیدام نکنی نا مردیه

نمیگم بدم میاد بزرگ شدی من هنوزم اون دوتا رو دوست دارم

هنوزم به سادگیه بچگی هنوزم من تورو هفتا دوست دارم




______♫ ♬♪♩♭♪_____



مادر



لحظه ی رفتن تو از خونه دست و پام لرزیدن و سرد شدم

جلو اشکامو گرفتم آخه به قول خودت یه پا مرد شدم

تو که رفتی خونمون دلتنگه سقفمون یواشکی نم میده

طفلی آینمون چه قد پیر شده از وقتی رفتنتو فهمیده


خونه یک حس عجیبی داره گلدونارو آب دادم خشکیده

شاخه هاش قهره با دستام انگار اونم این نبودنو فهمیده


پرده های خونمون بی تو چروک بی تو خونمون زیادی سرده

دیگه دور سفرمون نیست کسی هرکسی یه گوشه ای کز کرده

یه چیزی بگو دلم تنگ شده کار بد کردم منو دعوا کن

داره پیرم میکنه تنهایی خیلی میترسم چشاتو وا کن



همه دورمو گرفتن اما تنهایی خیلی خرابم کرده

خنده از لبام نیفتاده ولی سیل اشکام خیس آبم کرده

بیا دستامو بگیرو پاشو اومدم که با خودت برگردم

اگه برگردی باهام میبینی کلی شمع تو خونه روشن کردم


تو که دستامو گرفتی یک عمر ای خدا تو هم بگیر دستاشو

دلمو نشکن پر از دلشورم مادرم تولدت شد پاشو


مادرم...

پاشو...


یه چیزی بگو دلم تنگ شده کار بد کردم منو دعوا کن

داره پیرم میکنه تنهایی خیلی میترسم چشاتو وا کن



______♫ ♬♪♩♭♪_____



ناراحت




نه نا دارم که راحت شم

نه ناراحت شدن خوبه

هنوز نرفتی از قلبم

ولی توش کلی آشوبه

آخه هرگوشه از قلبم

تو تنها فرد محبوبی

اگه دوست داری بدتر شو

از این بدتر شیم خوبی


در قلبم رو میبندم

حالا یا بی تو یا با تو

انقدر عزیزی که حتی

نمیگیرم جلو راتو

رو حرفت نه نمیارم

با اینکه حالم آشوبه

برو تصمیم من با تو

تو هرکاری کنی خوبه


برو تصمیم من با تو

تو هرکاری کنی خوبه


برای حل درد من

بگو قلبت چرا سرده

منو منها نکن وقتی

حواست جمع یک مرده

منو قیچی نکن وقتی

نه میبری نه میبرم

تو یادم زود میوفتی

حتی باشی خوش و خرم


حروم شد زندگیم بی تو

حلالم کن تو میتونی

تو داری میری از قلبم

ولی باز توش میمونی

ترنج باغچه ی قلبم

چی میشه تو دلم جا شی

چقدر احساسشم خوبه

تو رنج زندگیم باشی

چقدر احساسشم خوبه

تو رنج زندگیم باشی




نوشته شده توسط ساحل mk
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس

دنیای احساس(omid mirzaei)

خوش آمدید

بایگانی
نویسندگان
پیوندها

متن آلبوم دارم میرم

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ق.ظ




دارم میرم




میرم حالا که تو دنیاتو ساختی ولی پیشت بودم هربار که باختی


دیگه بعد از تو از این خونه سیرم حلالم کن دارم با گریه میرم


دارم میرم بخند واسم نمیبینم تورو دیگه


میباره اشک من نم نم دارم میرم



واست هرکار میکردم دوست نداشتی


میخواستم جون بدم واست نذاشتی


اگه میخواستی میشد جون بگیرم


حلالم کن دارم با گریه میرم


دارم میرم نگاهم کن آخه این آخرین باره


دلم تنگ میشه میدونم دارم میرم


ببخش زوری پیشت موندم دیگه خودخواهیه باشم


از اینکه بودی ممنونم دارم میرم




______♫ ♬♪♩♭♪_____





ببخش




یادته وقتی بدرقم میکردی


گفتی قول بده بهم زود برمیگردی


میدونستم دلت از جدایی سیره


قربونت برم که زود گریت میگیره



توی آغوشم میلرزید شونه هامون


خیس گریه شد چشای هردوتامون


دادمت دست خدا همون خدایی


که تو تقدریم نوشته بود جدایی



ببخش اگر که بی خبرتنهات گذاشتم


تو قلب مهربون تو جدایی کاشتم


قسم بخور که بعد من دلت نگیره


ببخش ک چاره ای جز این نداشتم



گریه نکن عشقم بدون قسمت همینه


به آرزوهات میرسی دلخوشیم اینه


اونطور منو نگا نکن واست بمیرم


گریه نکن دارم آتیش میگیرم



تو که نیستی ببینی دنیام چه سرده


چه غریبونه دلم هواتو کرده


چجوری دارم تو تنهایی میمیرم


خیلی بیتابم بهونتو میگیرم



دیگه جونم از همه به لب رسیده


کل خاطرات من بوی تو میده


قسمت این بود گرچه عاشقیم دوتامون


تورو میسپرم به دستای خدامون



ببخش اگر که بی خبرتنهات گذاشتم


تو قلب مهربون تو جدایی کاشتم


قسم بخور که بعد من دلت نگیره


ببخش که چاره ای جز این نداشتم



گریه نکن عشقم بدون قسمت همینه


به آرزوهات میرسی دلخوشیم اینه


اونطور منو نگا نکن واست بمیرم


گریه نکن دارم آتیش میگیرم




______♫ ♬♪♩♭♪_____




دلشکسته





یه دل شکسته بودی بی پر و بال دعا کردم که زود تر پر بگیری


خودم بال و پرت دادم تا این که دیدم تنها پریدی داری میری



میدونم برمیگردی سمت من باز وقتی حس میکنی تنها ترینی


برو فکر خودت باش چون بعیده نشونی از منه عاشق ببینی


حالا تنها نشستم تا ببینم ته این قصمون آخر چی میشه


انقد خوابای بد دیدم که دیگه داره کابوس هام تکراری میشه



تموم لحظه هامو با تو بودم تو هم جز من کسیرو دوست نداشتی


بهت عاشق شدن رو یاد دادم ولی عاشق شدی تنهام گذاشتی



میدونم برمیگردی سمت من بازوقتی حس میکنی تنها ترینی


برو فکر خودت باش چون بعیده نشونی از منه عاشق ببینی


تو تاریکی یه عمر تنهات نذاشتم توی پس کوچه های ناامیدی


تا یکروز روشنی اومد سراغت منو تنها گذاشتی پر کشیدی





______♫ ♬♪♩♭♪_____




لجبازی






دلم تنگ شد برات بس کن چه قد دعوا و لجبازی


من آروم بودم اون روزا داری از من چی میسازی



یه فکری واسه درمونه منه تنها و بی کس کن


من آروم بودم اون روزا دارم داغون میشم بس کن


چیکار کردی با قلبامون که بیتابی و من خسته


محبت کن بهم عشقم دارم دق میکنم بسه



چی میسازی از اون مردی که بود محجوب و با احساس


به جای سفره ای از عشق همش تو خونمون دعواس


دلم تنگ شدبرات بس کن مگه قلب تو از سنگه؟


این آدمرو نمیشناسم دلم واسه خودت تنگه



نجنگ با من قبول دارم همین حالا تو پیروزی


چطور باور کنم امروز تو اون انسان دیروزی


چیکار کردی با قلبامون که بیتابی و من خسته


محبت کن بهم عشقم دارم دق میکنم بسه




یه فکری واسه درمونه منه تنها و بی کس کن


من آروم بودم اون روزا دارم داغون میشم ...



دلم تنگ شد برات بس کن مگه قلب تو از سنگه


این آدمرو نمیشناسم دلم واسه خودت تنگه




______♫ ♬♪♩♭♪_____



عادت




از وقت رفتنت گلم چند وقته داره میگذره

میگفتی عادت میکنم هر لحظه حالم بدتره

این خاطرات لعنتی میپاشه رو قلبم اسید

خیلی سواله تو دلم به آرزوهام کی رسید


با کی تو این روزا گلم گلایه از من میکنی

تو لحظه های بی کسیت یاد من اصلا میکنی؟


گاهی لباساییرو که دوست داشتیو تن میکنم

هرشب به یادت تا سحر هی شمع روشن میکنم

عکساو یادگاریات این روزا تسکینم شده

خندیدن زوری گلم این روزا تمرینم شده


عادت نکردم من هنوز توخاطرت پر میزنم

وقتی میام به خونمون گاهی هنوز در میزنم


لیوان و بشقابت هنوز رو سفرمون بیتابته

نون و نمک هامون هنوز من مطمئنم یادته


وقتی که دلتنگم تورو پیشم تصور میکنم

با اشک هام تا قبل صبح لیوانتو پر میکنم


سرمیکشم اشکم رو تا تلخی این روزا بره

باز امشبم رفت و دلم واسه شکستن حاظره


جاپای تو این جا هنوز رو تارو پود قالیه

به جون جفتمون قسم جات خیلی این جا خالیه

امشب ازت میخوام خدا فکرم بیفته تو سرش

اون عشق رویایی ما این باشه باید آخرش

میرم از این خونه شاید این جا اضافی تر منم

گاهی ولی یواشکی حتما بهت سر میزنم

این آخرین نامس گلم مواظب خودت بمون

رفتم ولی سپردمت دست خدای مهربون



______♫ ♬♪♩♭♪_____



بارون



رفتی و گفتی خدانگهدار

بت گفتم میری شالتو بردار

شاید سردت شد هوا داغونه

کاشکی اسممرو یادت بمونه


رفتی و حسی مثل دلشوره

بم میگفت قلبت از دلم دوره

خنده هات میگفت دیگه آزادی

گریه میکردم دست تکون دادی


وقتی میرفتی آسمون تر شد

بارون بارید و حالم بد تر شد

رفتی و من تو اوج دلسردی

هی دعا کردم کاشکی برگردی


یادته روزی که همو دیدیم

بارون بارید و کلی خندیدیم

چه قد راه رفتیم تو هوایی سرد

نم نم بارون خیسمون میکرد


زیر اون بارون چشمتو بستی

گفتی همراهم تا تهش هستی

گفتی میمونی تو غم و سختی

یادته آره؟پس چرا رفتی؟


بینشون از تو اما میگردم

کل این شهرو زیرو رو کردم

بادو بارون زد کلی غم اومد

دیگه از بارون من بدم اومد


وقتی میرفتی آسمون تر شد

بارون بارید و حالم بدتر شد

حالم بد تر شد




______♫ ♬♪♩♭♪_____



بچگی




من بزرگ شدم نمیشناسی منو شایدم منو یادته هنوز

منم اون همبازیه بچگیات که باهم بازی میکردیم شب و روز

وقتی با هم میدوویدیم تو کوچه خیلی دوست داشتم تو تند تر بدویی

که واسه خنده اوردن رو لبات بتونم بگم برندمون تویی


میدونستم تو کجا قایم میشی اما خب میباختم و عالمی داشت

من به جات چشم میذاشتم آخه شبا چشمام از دوری تو چشم نمیذاشت


غوروبا که بازیمون تموم میشد گریه میشد سهم من فقط همین

تو خونه میپرسیدن ازم چته میگفتم هیچی نیست خوردم زمین

باز به شوق این که فردا پیشمی میشمردم همه لحظه لحظشو

راضی بودم حتی وقتی پیشمی چشم بذارمو بگم قایم بشو


اما خب حالا کجا قایم شدی همبازیت به غیره من مگه کی بود

دیگه طاقت ندارم چشم بذارم آخه آستینای من خیس میشه زود

انقدر چشم گذاشتم رو این دیوار داره گوشه ی آجر ها میپره

اگه بر نگردی مطمئن میشم قلب تو از این دیوارا سنگ تره


دیگه بازی بسه من خسته شدم کاش بدونی تو دلم چه دردیه

دیگه گم شدم تو دنیای خودم اگه پیدام نکنی نا مردیه

نمیگم بدم میاد بزرگ شدی من هنوزم اون دوتا رو دوست دارم

هنوزم به سادگیه بچگی هنوزم من تورو هفتا دوست دارم




______♫ ♬♪♩♭♪_____



مادر



لحظه ی رفتن تو از خونه دست و پام لرزیدن و سرد شدم

جلو اشکامو گرفتم آخه به قول خودت یه پا مرد شدم

تو که رفتی خونمون دلتنگه سقفمون یواشکی نم میده

طفلی آینمون چه قد پیر شده از وقتی رفتنتو فهمیده


خونه یک حس عجیبی داره گلدونارو آب دادم خشکیده

شاخه هاش قهره با دستام انگار اونم این نبودنو فهمیده


پرده های خونمون بی تو چروک بی تو خونمون زیادی سرده

دیگه دور سفرمون نیست کسی هرکسی یه گوشه ای کز کرده

یه چیزی بگو دلم تنگ شده کار بد کردم منو دعوا کن

داره پیرم میکنه تنهایی خیلی میترسم چشاتو وا کن



همه دورمو گرفتن اما تنهایی خیلی خرابم کرده

خنده از لبام نیفتاده ولی سیل اشکام خیس آبم کرده

بیا دستامو بگیرو پاشو اومدم که با خودت برگردم

اگه برگردی باهام میبینی کلی شمع تو خونه روشن کردم


تو که دستامو گرفتی یک عمر ای خدا تو هم بگیر دستاشو

دلمو نشکن پر از دلشورم مادرم تولدت شد پاشو


مادرم...

پاشو...


یه چیزی بگو دلم تنگ شده کار بد کردم منو دعوا کن

داره پیرم میکنه تنهایی خیلی میترسم چشاتو وا کن



______♫ ♬♪♩♭♪_____



ناراحت




نه نا دارم که راحت شم

نه ناراحت شدن خوبه

هنوز نرفتی از قلبم

ولی توش کلی آشوبه

آخه هرگوشه از قلبم

تو تنها فرد محبوبی

اگه دوست داری بدتر شو

از این بدتر شیم خوبی


در قلبم رو میبندم

حالا یا بی تو یا با تو

انقدر عزیزی که حتی

نمیگیرم جلو راتو

رو حرفت نه نمیارم

با اینکه حالم آشوبه

برو تصمیم من با تو

تو هرکاری کنی خوبه


برو تصمیم من با تو

تو هرکاری کنی خوبه


برای حل درد من

بگو قلبت چرا سرده

منو منها نکن وقتی

حواست جمع یک مرده

منو قیچی نکن وقتی

نه میبری نه میبرم

تو یادم زود میوفتی

حتی باشی خوش و خرم


حروم شد زندگیم بی تو

حلالم کن تو میتونی

تو داری میری از قلبم

ولی باز توش میمونی

ترنج باغچه ی قلبم

چی میشه تو دلم جا شی

چقدر احساسشم خوبه

تو رنج زندگیم باشی

چقدر احساسشم خوبه

تو رنج زندگیم باشی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
ساحل mk

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی