دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس
يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ

انفجار موسیقی پاپ

سلام دوستان عزیز

من میدونم طاقتتون طاق شده ولی مفتخرم که از همین جا اعلام کنم آلبوم سلطان احساس مجید خراطها منتشر شد،اما ما در حال حاظر لینک دانلود نذاشتیم،دلیل آن تشکر از استاد خراطها میباشد شماهم اگر دوست دارید از زحمات استاد تشکر و قدردانی ویژه داشته باشید برید و آلبوم اورجینال رو تهیه کنید بعد از تمام سایت های مجاز دانلود را انجام دهید.ما هم در روزهای آینده لینک دانلود را میذاریم.

همتونو دوست دارم امیدوارم موفق و پیروز باشید...




نوشته شده توسط mr mirzaei
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دنیای احساس(omid mirzaei)

وبلاگی سراسر از احساس برای کاربرانی با احساس

دنیای احساس(omid mirzaei)

خوش آمدید

بایگانی
نویسندگان
پیوندها

انفجار موسیقی پاپ

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ

سلام دوستان عزیز

من میدونم طاقتتون طاق شده ولی مفتخرم که از همین جا اعلام کنم آلبوم سلطان احساس مجید خراطها منتشر شد،اما ما در حال حاظر لینک دانلود نذاشتیم،دلیل آن تشکر از استاد خراطها میباشد شماهم اگر دوست دارید از زحمات استاد تشکر و قدردانی ویژه داشته باشید برید و آلبوم اورجینال رو تهیه کنید بعد از تمام سایت های مجاز دانلود را انجام دهید.ما هم در روزهای آینده لینک دانلود را میذاریم.

همتونو دوست دارم امیدوارم موفق و پیروز باشید...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
mr mirzaei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی